ESPA-toptest

Τηλεφωνικό Κέντρο:   2231023777test

Let’s neXt Social:   FACEBOOK.test / INSTAGRAM.test

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι

test

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Βασικές προϋποθέσεις


Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που εκδίδεται το παραστατικό πώλησης.

Δεκτές θεωρούνται οι επιστροφές μόνο εφόσον το προϊόν είναι στην αρχική του συσκευασία και δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

Η διαδικασία της επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος θα πρέπει γίνεται πάντοτε σε συνεννόηση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του Nextshop.gr

Όροι επιστροφών

Σε περιπτώσεις οποιουδήποτε λάθους με υπαιτιότητα του Nextshop.gr που αφορά στην παραγγελία σας, ισχύει πολιτική πλήρους επιστροφής των χρημάτων σας.

Σε περίπτωση που δεν προκύπτει λάθος από το Nextshop.gr, επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων, ενώ τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Εάν από λάθος παραλάβετε προϊόν κοντινής (3 μήνες πριν την αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης) ή περασμένης ημερομηνίας ισχύει άμεσα πολιτική πλήρους επιστροφής των χρημάτων σας ή αντικατάστασης του προϊόντος.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος που καλύπτεται με εγγύηση, αντικαθίσταται σε συνεννόηση του πελάτη με την εταιρεία που παρέχει την ισχύ της εγγύησης.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε, ότι για όλες τις αποστολές μας φροντίζουμε η συσκευασία να είναι η καλύτερη δυνατή ώστε τα προϊόντα των πελατών μας να μεταφέρονται με την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια και σε άριστη κατάσταση. Ενδέχεται, ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις κατά την μεταφορά να προκληθούν ζημιές στα δέματα και σε αυτές τις περιπτώσεις ενδέχεται να προκύψουν καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση καθώς θα πρέπει να δρομολογηθεί νέα αποστολή από την εταιρεία μας.

Σημειώνουμε, πως αν και φροντίζουμε όλα τα προϊόντα να τυλίγονται με ειδικό προστατευτικό υλικό κατά την τοποθέτησή τους στα δέματα, ενδέχεται κατά την μεταφορά να προκληθούν αλλοιώσεις στις εξωτερικές συσκευασίες. Σε αυτές τις περιπτώσεις και εφόσον το προϊόν που είναι προς χρήση δεν έχει υποστεί ζημία ή καταστροφή, δεν αντικαθίσταται. Στην περίπτωση που το προς χρήση προϊόν φτάσει στον παραλήπτη εμφανώς κατεστραμένο λόγω κακής μεταφοράς ή από πίεση σε βαθμό τέτοιο που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, η εταιρεία μας θα προχωρήσει σε άμεση αντικατάστασή του.

Σε όλες τις περιπτώσεις όπου συμφωνείται μεταξύ του πελάτη και του Nextshop.gr να γίνει επιστροφή χρημάτων, αυτό γίνεται μέσα σε διάστημα 20 ημερών από την ημέρα της συμφωνίας.  Σε περιπτώσεις που η παραγγελία έχει εξοφληθεί με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τράπεζα θα πρέπει να ενημερώσετε κάποιον εκπρόσωπό μας τηλεφωνικά ή να μας στείλετε μέσω email το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. To email στο οποίο μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας είναι info@nextshop.gr

Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με χρήση πιστωτικής κάρτας η επιστροφή θα γίνεται ηλεκτρονικά στην πιστωτική κάρτα Η συγκεκριμένη διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 5-6 εργάσιμων ημερών.

Σε περίπτωση που η παραγγελία γίνεται με έκδοση τιμολογίου,  τυχόν επιστροφή προϊόντων πραγματοποιείται με έκδοση δελτίου αποστολής.

 

Ακύρωση παραγγελίας
 

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω της ιστοσελίδας μας   ή τηλεφωνικά, μπορείτε να την ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή εφόσον δεν έχει παραδοθεί στην εταιρεία Courier προκειμένου να σας παραδοθεί.

Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής

Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία. Αρχικά συσκευάζετε το προϊόν (ή τα προϊόντα) στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε ένα έγγραφο στο οποίο μας γνωστοποιείτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα. Τέλος αποστέλλετε το δέμα, με οποιονδήποτε τρόπο επιθυμείτε στην  διεύθυνση του καταστήματος.

 

Αν το προϊόν που παραλάβατε αποδειχτεί ελαττωματικόtest, ή αν δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, και εφόσον εξακολουθεί να ισχύει η νόμιμη εγγύηση, το nextshop.gr φέρει την ευθύνη. Σε ορισμένες χώρες, αυτό μπορεί να ισχύει και για τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα.

Μπορεί ζητηθεί επανόρθωση βάσει της νόμιμης εγγύησης που προβλέπει η νομοθεσία της ΕΕ, αν ένα προϊόν:

  • δεν αντιστοιχεί στην περιγραφή του προϊόντος
  • έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από το μοντέλο της διαφήμισης ή από αυτό που δείξαμε στον πελάτη
  • είναι ακατάλληλο για τον επιδιωκόμενο σκοπό– είτε για τον οποίο χρησιμοποιούνται γενικά τα προϊόντα αυτού του τύπου, είτε για τον οποίο ο πελάτης το παρήγγειλε και εμείς δεχθήκαμε
  • δεν έχει την ποιότητα και τις επιδόσεις που έχουν κανονικά τα προϊόντα αυτού του τύπου
  • δεν έγινε σωστά η εγκατάσταση – είτε από εμάς, είτε από τον πελάτη, εξαιτίας ελλιπών οδηγιών εγκατάστασης.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει ένα από τα ακόλουθα χωρίς καμία επιβάρυνση (έξοδα αποστολής, εργατικά,υλικά κ.λπ.):

  • επιδιόρθωση του προϊόντος
  • αντικατάσταση του προϊόντος
  • μείωση της τιμής
  • ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε (σε ορισμένες χώρες η σύμβαση πώλησης δεν μπορεί να ακυρωθεί αν το ελάττωμα του προϊόντος δεν είναι σημαντικό (π.χ. γρατζούνισμα σε θήκη CD).
Εγγραφή στο NEWSLETTER
Θέλω να μαθαίνω ΠΡΩΤΟΣ όλες τις προσφορές από το neXtshop.gr
Close ✕test

Εύρος Τιμής

Αριθμός κρίκων

Διάταξη

Διαστάσεις Ημερολογίων

Μετάβαση στο περιεχόμενοtest