ESPA-toptest

Τηλεφωνικό Κέντρο:   2231023777test

Let’s neXt Social:   FACEBOOK.test / INSTAGRAM.test

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι

test

neΧtshop

Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Με την σημερινή άνοδο και την εξέλιξη του ψηφιακού μάρκετινγκ, υπάρχει η λανθασμένη αντίληψη ότι το έντυπο μάρκετινγκ είναι νεκρό. Στην πραγματικότητα, τα έντυπα μέσα έχουν εξελιχθεί με τη βοήθεια της νέας τεχνολογίας. Διάφορες εξελίξεις, όπως η χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality), έχουν μετατρέψει την εκτύπωση σε ένα ισχυρό μέσο. Επιπλέον, οι εξελίξεις στις μεθόδους εκτύπωσης, όπως η ψηφιακή εκτύπωση, μείωσαν σημαντικά το κόστος εκτύπωσης. Επομένως, εάν η επιχείρησή σας αποκλείει το έντυπο μάρκετινγκ χωρίς να κατανοήσετε τη φύση της σύγχρονης εκτύπωσης, χάνετε πολύτιμες ευκαιρίες για ανάπτυξη.

Το έντυπο μάρκετινγκ δημιουργεί συναισθηματικές συνδέσεις

Η απτή φύση των έντυπων μέσων αγγίζει την «απτική μνήμη» (μνήμη αφής) του καταναλωτή, η οποία αποδεικνύεται ότι είναι η πιο διαρκής μορφή συναισθηματικής σύνδεσης. Η αισθητική του έντυπου μάρκετινγκ του δίνει επίσης μια προσαρμοσμένη, προσωπική αίσθηση, που προσδίδει στα έντυπα μέσα μια απαράμιλλη αξιοπιστία. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι οι πιθανοί πελάτες είναι πολύ πιο πιθανό να εμπιστεύονται την εταιρεία σας όταν το μάρκετινγκ σας παρουσιάζεται μέσω εκτύπωσης υψηλής ποιότητας, όπως φυλλάδια πολυτελείας ή παχιά φυλλάδια GSM. Η απόκτηση εμπιστοσύνης είναι ένα κρίσιμο μέρος κάθε επιχείρησης και είναι επίσης χρήσιμο για οργανισμούς στον τομέα των φιλανθρωπικών οργανώσεων – οι ταχυδρομικές κάρτες και τα ενημερωτικά δελτία απευθείας ταχυδρομείων μπορούν να ενισχύσουν τις δωρεές έως και 50%. Επιπλέον, τα έντυπα υλικά μπορούν να διατηρηθούν. Αν σχεδιάσετε ένα όμορφο φυλλάδιο, το κοινό σας μπορεί να διατηρήσει ένα έντυπο αντίγραφο, με το οποίο μπορούν να αλληλεπιδράσουν ξανά και ξανά. Το έντυπο μάρκετινγκ παρέχει έτσι στις επιχειρήσεις ένα πολύ υψηλότερο επίπεδο αντίκτυπου απ’ οτι το ψηφιακό μάρκετινγκ, δημιουργώντας πιο ουσιαστικές και μακροχρόνιες συνδέσεις με τους καταναλωτές.

Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Το έντυπο μάρκετινγκ είναι καλό για τον εγκέφαλό μας

Πρόσφατα ευρήματα στον τομέα της νευροεπιστήμης δείχνουν ότι το μάρκετινγκ εκτύπωσης προσφέρει ειδικά πλεονεκτήματα στη σύνδεση με τον εγκέφαλό μας. Σε μια μελέτη που χρηματοδοτήθηκε από την Canada Post και εκτελέστηκε από την καναδική εταιρεία νευρομάρκετινγκ TrueImpact, τα αποτελέσματα του μάρκετινγκ εκτύπωσης (σε αυτήν την περίπτωση, απευθείας αλληλογραφία) συγκρίθηκαν με αυτά των ψηφιακών μέσων (διαφημίσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και προβολής). Τα συμβατικά ερωτηματολόγια, σε συνδυασμό με την παρακολούθηση ματιών και τη μέτρηση εγκεφάλικών κυμάτων EEG υψηλής ανάλυσης, χρησιμοποιήθηκαν για την αξιολόγηση της γνωστικής δέσμευσης, αξιολογώντας πόσο κάθε μέσο κράτησε την προσοχή των καταναλωτών και κίνητρα αφοσίωσης. Η μελέτη έδειξε ότι η άμεση αλληλογραφία ήταν πολύ πιο εύκολη στην επεξεργασία γνωστικά, και δοκιμάστηκε καλύτερα όταν πρόκειται για ανάκληση μάρκας. Σύμφωνα με την έκθεση: «Το άμεσο ταχυδρομείο απαιτεί 21% λιγότερη γνωστική προσπάθεια επεξεργασίας από τα ψηφιακά μέσα, γεγονός που υποδηλώνει ότι είναι τόσο ευκολότερο να κατανοηθεί και πιο αξιομνημόνευτο».

Το έντυπο μάρκετινγκ είναι πιο εύκολα αποτελεσματικό

Η χρήση έντυπων μέσων, όπως αφίσες ή φυλλάδια, μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το κοινό σας πολύ πιο εύκολα. Για μια μικρή επιχείρηση με τοπική εμβέλεια, το έντυπο μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό, καθώς δημιουργεί τοπική αναγνώριση του brand σας και καθοδηγεί τους πελάτες απευθείας στις εγκαταστάσεις σας. Το μάρκετινγκ εκτύπωσης είναι ένα σημαντικό μέρος κάθε αποτελεσματικής εκστρατείας μάρκετινγκ. Εάν θέλετε να προσεγγίσετε άτομα στους δρόμους ή να στοχεύσετε συγκεκριμέες δημογραφικές ομάδες (ίσως άτομα που πηγαίνουν σε έναν συγκεκριμένο τύπο εστιατορίου ή καταστήματος), τότε δεν μπορείτε να νικήσετε την εκτύπωση.

Αφήστε ένα σχόλιο

Εγγραφή στο NEWSLETTER
Θέλω να μαθαίνω ΠΡΩΤΟΣ όλες τις προσφορές από το neXtshop.gr
Close ✕test

Εύρος Τιμής

Αριθμός κρίκων

Διάταξη

Διαστάσεις Ημερολογίων

Μετάβαση στο περιεχόμενοtest